Ilmoitukset

Liity jäseneksi tästä

Päivitä yhteystietosi tästä

Ilmoita uudesta suvun jäsenestä tästä

Ilmoita poisnukkuneesta Vesterisestä tästä

Rekisteriselosteet

Vesteristen sukuseuran kesätapaaminen Kotkassa 6.- 7.7.2024

Tulevana kesänä Vesteristen sukuseura retkeilee Kotkaan. Tervetuloa mukaan!

Lauantain päiväohjelma

Kokoontuminen klo 9.45 Hotelli Seurahuoneelle, Keskuskatu 21, Kotka.

Klo 10.00 Kotka-kierros alkaa.Klo 10.30-11.30. Langinkosken keisarillinen kalastusmaja, opastus

Klo 11.45-12.45 Aino ja Alvar Aallon Sunila

Klo 13.15-14.30 Kiertoajelu Kotkan keskustassa, tutustumme mm puistoihin jaSapokan vesipuistoon

Pääsymaksu Langinkoskelle maksetaan paikan päällä. Museokortilla ilmainen. Muuten aikuinen 7e, lapset alle 18v ilmaiseksi

Lauantain iltaohjelma

Illallinen Hotelli Seurahuoneessa noutopöydästä kahdella pääruoalla

Caesarsalaattia ja briossikrutonkeja, pikkelöityjä satokauden kasviksia, bataatti-fetasalaattia ja tuoretta pinaattia, chili-kananpoikasalaattia, rapuskagen ja kananmunia, oliiveja, aurinkokuivattuja tomaatteja ja artisokkaa, leipätori, voita ja tapenadea. Paahdettua lohta ja kermaista rapukastiketta. Ylikypsää naudan niskaa ja tummaa timjamikastiketta. Kahvia/teetä ja talon pannacotta

Menun hinta 47 euroa aikuiset ja 10,90e lapset alle 12v. Muista ilmoittaa erikoisruokavaliosta ilmoittautumisen yhteydessä!

Sunnuntain aamuohjelma

Klo 10. Opastettu kierros Merikeskus Vellamossa, Tornatorintie 99, Kotka (yleiskierros, kesto n 1 tunti)

Pääsymaksu maksetaan paikan päällä* museokortilla ilmainen* aikuiset 15 e, eläkeläiset 10 e* lapset alle 18v ilmaiseksi

Jos kiinnostusta riittää, niin voitte halutessanne jatkaa Vellamon alueella. Jäänmurtaja Tarmo, majakkalaiva Kemi ja vartiolaiva Telkkä ovat avoinna kesäkaudella. Yhteislippu kaikille aluksille 10 ?. Lapset alle 18-v maksutta. Museokortilla tämäkin ilmainen.Tämä ei kuulu enää sukuseuran matkaohjelmaan.

Majoitus

Sukuseura ei ole varannut hotellikiintiötä Kotkasta, mutta suosittelee kaikkia varaamaan huoneen Sokos-Hotelli Seurahuoneelta. S-etukortilla saa aina -25%alennuksen päivän hinnasta. Kirjoitushetkellä hinta oli 174e 1hh ja 190e 2hh.

Peruutukset ja matkavakuutus

Matkan voi peruuttaa ilman kuluja 6.6.2024 mennessä.Kehotamme peruutusturvan sisältävän matkavakuutuksen ottamista sairastapauksia varten omasta vakuutusyhtiöstänne, kun teette matkavarauksen.

Muuta

Ota mukaasi mahdollinen museokorttisi ja/tai eläkekorttisi, niin pääsemme halvemmalla museoihin.

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu Kotkaan Vesteristen sukuseuran nettisivujen kautta www.vesterinen.net viimeistään 4.6.2024 mennessä.

Voit soittaa myös puhelimella, joko:Rauni Vesterinen, puh: 040 591 8984Mikko Vesterinen, puh: 040 862 1018

Nimi*
Katuosoite
Postinumero ja paikkakunta
Puhelinnumero
Sähköpostiosoite
Muiden osallistujien nimet ja tieto jos on alle 12 v. osallistuja
Osallistutteko lauantain päiväohjelmaan?*
Ei
Osallistutteko yhteiselle illalliselle lauantaina? (huom. ei sisälly retken hintaan vaan kukin maksaa erikseen)*
Ruoka-aineallergiat?
Osallistutteko sunnuntain ohjelmaan?*
Muuta ilmoitettavaa?

Maksut

Maksut viimeistään 4.6.2024 seuran tilille FI7454105040014997, OKOYFIHH. Muista laittaa viestikenttään osallistujien nimet!. Huom. Maksathan eri tilisiirrolla kuin jäsenmaksun.